divendres, 8 d’abril del 2016

Interiors Inventats

Com inici d'aquest nou trimestre dedicat al disseny d'espais, em hagut de fer una activitat introductoria. Aquest demanava fer dues perspectives còniques, d'un i dos punts de fuga, en les que l'espai havia de ser interior i inventat.


Interior d'un punt de fuga
Làmina DIN A-3
Llapis de color i aquarel·la

 Per aquesta primera activitat, vaig decidir recrear un estudi, de concepte obert, i vidrieres a la part dreta del disseny. Per a complementar aquest espai vaig intoduir un sofà a la part central, amb una zona a la part posterior amb quadres, com si fos un espai de treball, i una prestatgeria a la part esquerra. Tot el conjunt segueix un esquema de tonalitats càlides, que a la vegada guanyen intensitat amb la llum que ve dirigida del lateral esquerre. L'altre dibuix no el mostraré encara, ja que no està ben fet i prefereixo pujar una nova entrada pròximament amb les millores. 



Aquest exercici ha sigut una forma de practicar alguns punts de fuga i determinar l'idea que tenim a l'hora de dibuixar un espai en perspectiva. En el meu cas, no he tingut problemes en aquest àmbit, així que he tingut un bon resultat. Encara que l'últim dibuix vaig tindre problemes, no va ser a causa d'aquest aspecte, sinó més aviat de la distribució de les parts. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada