divendres, 8 d’abril del 2016

Llibreta d'artista: figura humana interpretada

Llibreta d'artista
Mida DIN-A5
Llapis de colors
Com sempre fem en cada trimestre, em hagut de treballar la llibreta d'artista. Seguint la mateixa temàtica, aquest cop la representació hauria de ser de figura interpretada. Aixó vol dir, que el treball consistia en fer diferents variacions de la figura humana, ja pot ser per forma, figura, composició o colors. Per tant, aquesta nova entrega tenia un aire més lliure i més ampli. Aquesta tasca havia de tindre un total de 4 composicions. 



Les meves creacions parteixen bàsicament del color i la sensació de voluminositat que creen aquestes tonalitats. Els dibuixos són variats, ja sigui per forma com interpretació o sensació. Però encara així totes segueixen una mateixa estètica i dinamisme, en el qual es mostra la meva tècnica i visualització de l'escena. 

Llibreta d'artista
Mida DIN-A5
Llapis de colors





Aquest últim com estic molt satisfeta amb els meus dibuixos. Però he de dir que cada cop em sento molt més còmode amb figura humana, i cada cop vaig millorant més. 

Llibreta d'artista
Mida DIN-A5
Llapis de colors
Llibreta d'artista
Mida DIN-A5
Llapis de colors
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada