dijous, 28 de gener del 2016

Perfum

Dibuix d'un perfum
Pla detall
Llapis de color i aquarel·la

Aquesta activitat va ser una amb les que vam iniciar el nou trimestre. Es basa en dibuixar un perfum que teniem per casa en una làmina DIN-A3. Els requisits que demanaven en el suport era una perspectiva cònica i la planta, alçat i perfil. La finalitat d'aquest projecte era conèixer la forma adequada de com distribuir els elements en la l'amina, visualitzar l'objecte en els diferents punts de vista, i saber representar-la tridimensional. A més, per donar més caràcter al dibuix, calia afegir color i expressivitat.





Des del meu punt de vista, crec que aquesta ha sigut una activitat molt útil, sobre tot per preparar-nos per a següents proves. Personalment m'ha agradat molt fer-la i estic molt contenta amb el resultat. L'únic punt que canviaria seria el tems, ja que no vaig acabar a l'hora i vaig haver d'acabar-ho a casa.




Dibuix d'un perfum
DIN A3
Llapis de colors i aquarel·la 












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada