dijous, 28 de gener del 2016

Model


Dibuix de model
50x70
Carbonet 

Aquesta última setmana hem tingut l'oportunitat de dibuixar un model al natural. Un dia durant dues setmanes han vingut un home i una dona, de fer-nos de models. Aquests feien posicions de 45 minuts, per tant, fèiem un  total de dues poses per dia.





La realització d'aquesta activitat ens han fet passar per una dificultat, ja que no estic acostumada a què el meu referent es mogui i canvi de posició. Però, m'ha semblat molt bona forma de practicar la realització de figura humana, ja que es veu molt clarament les diferents parts i pots anar identificant altres punts. A més, és una forma de captar certes parts que en una fotografia o de memòria no podries plasmar 





Dibuix de model
50x70
Carbonet




Amb aquesta activitat m'he adonat  que encara tinc bastants problemes amb l'estructura i a part, en la zona dels peus, l
es mans i la cara.  Encara així, he notat certa millora, sobretot amb el traç de la línia i el volum de la figura. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada